Jmenuji se Martin Sadecký a jsem to já, kdo Vám nabízí opravy a servis elektrokol.
V roce 2017 moji rodiče hledali servis, kde by jim opravili jejich porouchaná elektrokola. Kola nakonec skončila na opravu u mě doma, kde se mi je podařilo v polních podmínkách vrátit do provozu. A protože mám manuální práci rád, rozhodl jsem se profesionalizovat. Myšlenka tedy byla na světě. Zbývalo ještě načerpat potřebné informace.
Přední český prodejce elektrokol firma Ekolo (https://ekolo.cz ) je zároveň jedinou vzdělávací institucí pro mechaniky elektrokol v ČR. V únoru 2018 jsem nastoupil stáž v servisu Ekolo. Zde jsem se ujistil, jak je dobré mít to správné vybavení a především zkušenosti s diagnostickými postupy. Stáž jsem zakončil závěrečnou zkouškou, na kterou jsem se připravoval tři měsíce. Dnes mám k svému výučnímu listu v oboru Autoklempíř ještě výuční list v oboru Mechanik elektrokol. Odvětví s elektrokoly je rychle se rozvíjející a proto je nutné se stále učit a seznamovat se s novými inovacemi. Moji odbornost mi pomáhá zlepšovat každodenní kontakt se závadami na elektrokolech, elektrokoloběžek a různých elektrovozítek. Někdy je až s podivem co vše se může pokazit. U některých produktů závada postrádá logiku a v takovém případě přepínám na intuici. Mým cílem je nabídnout co nejvíc možných řešení u produktů které se prodávají na českém trhu. V této souvislosti jsem si všiml, jak se opraváři elektrokol zaměřují především na problematiku baterií, kabeláže a displejů. Mechanickým částím elektromotorů není věnováno moc pozornosti. Stává se, že vám vymění baterii na elektrokole, které má vysypaná ložiska na motoru a poškozená převodová soukolí. Tento problém se týká všech výrobců. Zkrátka, každá věc má svoji životnost a já jsem tu od toho, abych vám ji pomohl prodloužit. Více najdete v kolonce Motory
Od roku 2019 jsem autorizovaným partnerem pohonů Bosch.
Od roku 2020 se věnuji problematice motorů Brose/Levo, u kterých nabízím několik vlastních řešení.
V roce 2024 jsem uvedl na trh řešení pro vadné převodovky motorů Shimano E 7000.
Musím zde také zmínit možnosti cyklovzdělávání. Jedná se o projekt Petra Kuby z Pedálsportu, nepsaného to krále v oboru cyklonářadí, u kterého je možné si zvýšit znalosti na různých seminářích. Firma Pedálsport je zároveň výhradním dovozcem prémiového nářadí Park Tool, kterým jsem si vybavil servis.