Přestavbové sady českých firem EV Bike a Apache.  Montáž sady 1.500 kč 

Před samotnou montáží je posouzen stav jízdního kola. Zákazníkovi jsou navrhnuty možnosti přestavby a rozpočet. Tato služba je zdarma. Montáž sady kterou si  zákazník dodá sám je 2. 800kč.

Přestavba jízdního kola na elektrokolo je možná téměř u všech druhů a typů jízdních kol. Motor lze uložit buďto do středu kola na místo převodníku a nebo je motor zapleten do ráfku. Při přestavbě můžete použít motory až do 1000W výkonu. Baterie je možné vložit do rámu, na nosič a nebo do speciální tašky. Vybrat si můžete až do kapacity 20 Ah a výkonem nabíječky až do 5A.

Přestavbové sady Apache (na stránkách klikněte na  sestavit saduhttps://apache-bike.cz/cs/katalog/kategorie/elektrosady

Přestavbové sady EV Bike  https://www.evbike.cz/

Obchodní a reklamační podmínky pro zakoupené zboží zde

Možnosti přestavby jsou:

  • Středová sada – Elektromotor je namontován na místo převodníku.  Ceny od 22.000 kč .
  • Nábojová sada  kola. Ceny od 16. 000 kč včetně baterie.

 Výhodou přestavby je, že si ponecháte kolo, na které jste zvyklí. Finančně vychází levněji než koupě nového elektrokola a doma nebudete potřebovat místo pro další kolo. Dřív, než se rozhodnete kolo přestavět, je vhodné ho nechat posoudit.

Možností přestavby je mnoho. Jen na vás záleží, zda budete mít pohon v náboji nebo středový pohon či jaká bude výše výkonu elektomotoru. Vyberete si způsob uložení a výkon baterie, ovládací panely, akcelerační páčky, omezení rychlosti.

Každému vyhovuje něco jiného a odborník dokáže vhodně poradit i ušetřit. Může se stát, že si objednáte sadu a některá součástka vám na kolo nepůjde namontovat. Výhodou je i profesionální zpracování montáže a záruka za ní. 

Technické požadavky na jízdní kola s pomocným motorkem se řídí vyhláškou 341/2002 Sb., přílohy 13.

Jízdní kolo může být vybaveno dodatečně pomocným motorkem, jestliže bude nadále zachován původní charakter jízdního kola (podle čl. 1, 2)

  • Pomocný motorek bude přiměřeně plnit podmínky ustanovení § 19 zákona,
  • Jeho výkon nepřesáhne 1 kW,
  • V případě použití spalovacího motoru nebude mít takový motor objem válce (válců) větší než 50 cm3,
  • Maximální konstrukční rychlost nebude vyšší než 25 km/h,
  • Montáž pohonného systému (motor, nádrž paliva nebo akumulátor) na jízdní kolo si nevyžádá zásah na jeho nosných částech.