Přestavbou na elektrokolo se rozumí dodatečné namontování elektropohonu s baterií na běžné jízdní kolo.

Možnosti přestavby jsou:

  • Středová sada včetně montáže od 23.500 Kč
  • Nábojová sada zadního kola včetně montáže od 17.500 Kč
  • Nábojová sada předního kola včetně montáže od 17.000 Kč

Na přestavbu je vhodné téměř jakékoliv kolo. Výhodou přestavby je, že si ponecháte kolo, na které jste zvyklí. Finančně vychází levněji než koupě nového elektrokola a doma nebudete potřebovat místo pro další kolo. Dřív, než se rozhodnete kolo přestavět, je vhodné ho nechat posoudit.

Možností přestavby je mnoho. Jen na vás záleží, zda budete mít pohon v náboji nebo středový pohon či jaká bude výše výkonu elektomotoru. Vyberete si způsob uložení a výkon baterie, ovládací panely, akcelerační páčky, omezení rychlosti.

Každému vyhovuje něco jiného a odborník dokáže vhodně poradit i ušetřit. Může se stát, že si objednáte sadu a některá součástka vám na kolo nepůjde namontovat. Tomu se můžete vyhnout, pokud se s přestavbou obrátíte na mě. Dokážu přesně určit, které komponenty jsou pro vaše kolo vhodné a které ne. Nakonfiguruji proto celou objednávku sady s Vámi tak, aby vám vyhovovala. Pokud si sadu rovnou necháte namontovat, budete mít záruku na montáž.

Technické požadavky na jízdní kola s pomocným motorkem se řídí vyhláškou 341/2002 Sb., přílohy 13.

Jízdní kolo může být vybaveno dodatečně pomocným motorkem, jestliže bude nadále zachován původní charakter jízdního kola (podle čl. 1, 2)

  • Pomocný motorek bude přiměřeně plnit podmínky ustanovení § 19 zákona,
  • Jeho výkon nepřesáhne 1 kW,
  • V případě použití spalovacího motoru nebude mít takový motor objem válce (válců) větší než 50 cm3,
  • Maximální konstrukční rychlost nebude vyšší než 25 km/h,
  • Montáž pohonného systému (motor, nádrž paliva nebo akumulátor) na jízdní kolo si nevyžádá zásah na jeho nosných částech.